بهترین ها

سایتی برای جوانان

بهترین ها

سایتی برای جوانان

اخبار

Full Text 
Russian
متن کامل نامه رئیس جمهوری اسلامی ایران به رئیس جمهوری آمریکا

 رییس جمهوری قانون‌اختصاص اعتبار ارزی برای نوسازی مدارس کشور را ابلاغ کرد

محمود احمدی نژاد رییس جمهور قانون اختصاص سه میلیارد و ‪ ۹۵۴‬میلیون دلار از حساب ذخیره ارزی را برای نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس بدون استحکام کشور ابلاغ کرد. به گزارش روز یکشنبه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، ماده واحده قانون اصلاح ماده ‪ (۱) ‬قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برای مقاوم‌سازی مدارس بدون استحکام به آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

جزییات بیشتر


 رییس جمهوری روز ملی یمن را تبریک گفت
31/2/85

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری در پیامی به " علی عبدالله صالح " رییس جمهوری یمن ، فرارسیدن روز ملی یمن را به وی ، دولت وملت این کشور تبریک گفت. به گزارش روز یکشنبه دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری ، وی دراین پیام ابراز امیدواری کرده است با مساعی مشترک و تقویت همبستگی و وحدت مسلمانان جهان ،


 سیزدهمین نشست هیات دولت در اراک با ‪ ۶۰‬مصوبه پایان یافت
29/2/85

 

ساختن ایرانی آباد و آزاد، وظیفه تاریخی ماست
85/2/2
8

سیزدهمین نشست استانی هیات دولت، بامدادجمعه در استانداری استان مرکزی با ‪ ۶۰‬استان مرکزی برای توسعه و رونق این استان به شرح زیر پایان یافت. - تکمیل و عملیاتی کردن ‪ ۴۳‬طرح نیمه تمام از سوی دستگاه‌های اجرایی ملی حداکثر تا سال ‪ ۸۷‬بر اساس توافق با استانداری وگزارش اقدام انجام شده هر دو ماه یک بار به معاونت اجرایی ریاست جمهوری.  

 

رییس جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم شهرستان تفرش گفت: ساختن ایرانی آباد و آزاد و ظیفه تاریخی همه ماست. دکتر" محمود احمدی نژاد " در ادامه سفر دو روزه خود به استان مرکزی روز پنجشنبه دراین مراسم افزود: در ساختن کشور، باید عدالت محور قرار گیرد و همه مناطق فرصت برابر برای رشد و توسعه داشته باشند.   


 همه مسایل جهان باید با موضوع عدالت حل شود
28/2/85

 

 احمدی نژاد، سفرش به استان مرکزی را موفقیت آمیز ارزیابی کرد
85/2/2
8

رییس جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به استان مرکزی در جمع مردم کمیجان گفت: همه مسایل جهان باید با رعایت موضوع عدالت حل شود. دکتر" محموداحمدی نژاد" عصر پنجشنبه در این مراسم افزود: در صورت توجه مردم به عدالت هیچ کجای جهان ظلم، تجاوز و زورگویی دیده نخواهد شد. 

 


 

رییس جمهوری اسلامی ایران، در پایان سیزدهمین سفر استانی هیات دولت به استان مرکزی، با موفقیت آمیز ارزیابی کردن این سفر، از وزرا، مسوولان اجرایی و انتظامی و مردم این استان تشکر کرد. "محمود احمدی نژاد"، بامداد جمعه، در جمع ‌اصحاب رسانه‌ها در اراک ‌افزود: در این سفر دو روزه، اگرچه امکان دیدار با مردم همه شهرها   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد