بهترین ها

سایتی برای جوانان

بهترین ها

سایتی برای جوانان

خبر های خنده دار

. ساخت هواپیمای C-206 از روی خود 206
. نصب بدنه‌ی 206 به جای اتاقک‌های نگهبانی
. نصب گیربکس 206 روی چرخ خیاطی ایران فاف
. نصب موتور زانتیا در صندوق عقب 206 جهت شادی بچه‌ها
. ساخت تریلر 206 با موتور پرقدرت 1600 انژکتوری 206
. ساخت 206 چوبی برای شکوفایی استعدادهای نهفته
. نصب موتور 206 بر روی موتور سیکلت‌های "هرمز"، "پیشرو"، "برو"، "نرو" و "پاژنگ"
. نصب پالاز موکت و موکت ظریف مصور در داخل 206
. ساخت 206 تزئین شده با عکس شخصیت‌های سریال شبهای برره
. ساخت آفتابه‌ی طرح 206


به زودی وانت 206 تولید می‌شود (+) چرا؟ زیرا ایران‌خودرو دارد ورشکسته می‌شود (+) و برای جلوگیری از ورشکستگی، با توجه به توقف خط تولید پیکان از طرفی و از طرف دیگر اقتدار جهانی ایران در جهان (+) باید از همین 206 تا سال‌های سال کمال استفاده را ببرد. پروژه‌های زیر هم به ایران‌خودرو پیشنهاد شده است:


سرانجــــــــــــــــــــام بعد از تحقیقات شبانه روزی متخصصان، معلوم شد که سرنشینان هواپیما لحظاتی قبل از سقوط "یا حسین" گفته‌اند (+)، اما کارشناسان نمی‌دانند یا حسین گفتن باعث سقوط هواپیما شده یا اینکه چون هواپیما داشته سقوط می‌کرده همه یا حسین گفته‌اند، به همین جهت باید تحقیقات شبانه روزی ادامه پیدا کند، گفتنی است در کشوری که روزانه تنها 45 دقیقه کار مفید در ادارات دولتی‌اش انجام می‌شود، به روزی یک ساعت کار کردن تلاش شبانه روزی اطلاق می‌شود (برگرفته از فرهنگ کار و مهرورزی) راستی سخنان وزیر دفاع در مجلس هم به راستی زیبا بوده، خیلی زیبا.
این چند روزه انواع و اقسام نظریه‌ها در باره سقوط C-130 منتشر شده، روز آنلاین هم هرروز یکی دو خبر عجیب و غریب منتشر می‌کند تا یاد و خاطره‌ی روزنامه‌های زرد در ذهن خوانندگان زنده بماند، البته ببخشید، من خیلی روز آنلاین را دوست دارم ولی این کارش خیلی ناجور است، شاید هم شعور من نمی‌رسد و کارشان خیلی درست است، بی‌خیال.
این هم آدرس جدید روز آنلاین است (+)، البته گویا آقای درخشان هنوز تنظیمات را تکمیل نکرده‌اند و عکس‌ها هنوز لود نمی‌شود.
بگذریم، خبرگزاری لیمویی انتخاب، بعد از انتشار انواع و اقسام دلایل سقوط هواپیما در رسانه‌های مختلف، از جمله آلودگی هوا، خفگی مسافران، وجود مگس در کابین خلبان، نبود توالت در هواپیما، اصابت موشک کروز به هواپیما، حمله‌ی بن‌لادن و دوستان به هواپیما؛ احتمال سکته‌ی قلبی خلبان را هم مطرح کرد (+) اعلام احتمال "کره" کردن خلبان و یا "اکس ترکوندن" آن خدابیامرز هم، بی‌شک، به زودی مطرح خواهد شد.

 به زودی وانت 206 تولید می‌شود (+) چرا؟ زیرا ایران‌خودرو دارد


 خاتمی قرار است صاحب یک دستگاه وبلاگ (+) شود! خودش گویا بی‌خبر است، امشب شاید اولین یادداشت‌اش را پست کند. چه می‌دانم، چشمم آب نمی‌خورد، امید وارم مصلحت باشد.


شبکه‌ی صبا هم که راه نیفتاد، دیشب هرچقدر دنبالش گشتم پیدا نشد که نشد، روی همان فرکالنس PMC پخش می‌شود یعنی PMC را اگر سرچ کنید باید بیاید، انتخاب نوشته که در دبی جلوی انتقال فیلم اولین برنامه از فرودگاه به ظاهراً استودیو گرفته شده بوده (+) ایلنا هم می‌گوید امشب، یعنی پنجشنبه شب، ساعت 21 قرار است اولین برنامه که قرار بوده دیشب پخش شود، پخش شود (+) و این در حالی است که من تا به حال کانالی با نام صبا پیدا نکرده‌ام، شما چی؟


قرار بوده آقای حداد عادل را ترور کنند، اما نیروی انتظامی ماجرا را در نطفه خفه کرده است، خبر به کنار تکه ای از گزارش خیلی به نظرم جالب آمد (+) انتخاب به نقل از عارف نیوز (!) نوشته:

یک منبع مطلع در این خصوص گفت: در تحلیل های منافقین و اپوزیسیون خارج کشور، دکتر حداد عادل در اداره مجلس در دوسال گذشته توانسته به خوبی مجلس هفتم شورای اسلامی را اداره کند و به نوعی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در قوه قانون گذاری اش را به نمایش بگذارد.
وی افزود: از طرف دیگر دکتر حداد عادل به دلیل مشی اعتدالی اش توانسته محبوبیت بالایی در میان مردم کسب کند و لذا این دو موضوع باعث می شود تا حداد عادل در آینده به چهره ای ملی تبدیل شود و لذا به نوعی بایستی از صحنه حذف شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد